Mini iPad – Selfie Boks Photobooth drives av:
AVA Group Lukasz Marszalek
Paulinehagen 40
4322 Sandnes
Org nr. 924 385 227
tel. +4793993263
e-post office@selfieboks.no
Disse vilkårene gjelder for alle bestillinger via vår nettside
2. Avtaleinngåelse
Ved å godta disse vilkårene erklærer du at du har lest og forstått dem. Du samtykker også til at all fremtidig korrespondanse i forbindelse med kontraktsforholdet kan foregå via e-post.
3. Varene
Vi leier ut mini photobooth for private og bedriftsarrangementer. Fotoboksen sendes til kunden før arrangementet, og kunden er ansvarlig for oppsett, gjennomføring og retur etter festen.
Inkludert i Leveransen
- Alt beskrevet på produktsiden er inkludert i leveransen.
- Det er ingen begrensning på antall bilder som kan tas i leieperioden.
- Bildene leveres i originalversjon og i et digitalt album.
- Gjester kan laste ned bildene umiddelbart etter at de er tatt via e-post, eller QR-kode (hvis photoboothen er koblet til WiFi), AirDrop trenger ikke WiFi.
- Tillegg opsjoner og produkter som ble valgt ved bestilling.
Bildehåndtering og Ansvar
- Bildene slettes automatisk 30 dager etter opplasting.
- Det er kundens ansvar å laste ned bildene før de 30 dagene er utløpt. Etter dette blir bildene slettet permanent, og vi tar ikke ansvar for slettede bilder.
Vilkår og Kvalitet
- Vi kan ikke garantere bildekvaliteten, da lysforholdene kan variere avhengig av tid og sted for arrangementet.
- Fotoboksen tar bilder med frontkameraet på en iPad. Hvis du trenger garanti på bildekvalitet, du er alltid velkommen til å sjekke vår Photobooth PRO på selfieboks.no.
4. Ordrebekreftelse
Bestilling
Bestilling av photobooth og andre produkter og tjenester skjer kun via vår nettside. Etter vellykket betaling mottar dere en skriftlig ordrebekreftelse på e-post. En av våre representanter vil bekrefte bestillingen og sikre datoen i vår kalender.
Vi aksepterer betaling via Vipps og Klarna.
Endringer i Bestilling
Eventuelle endringer i bestillingen må sendes skriftlig til office@selfieboks.no senest 14 virkedager før arrangementet. Vi kan flytte leien til en ny ledig dato uten ekstra kostnad, forutsatt at ombooking skjer minst to uker før arrangementsdato. Vær oppmerksom på at vi ikke kan ombooke leie for photobooth som allerede er sendt til dere.
Kansellering
AVA Group Lukasz Marszalek forbeholder seg retten til å kansellere en bestilling dersom det ikke er mulig å levere det bestilte utstyret til avtalt tid. Kunden vil bli varslet snarest mulig, og betalingen vil bli kansellert og refundert.
AVA Group Lukasz Marszalek forbeholder seg retten til å kansellere bestillingen når som helst. Kunden vil da motta full refusjon av bestillingen. De vanligste årsakene til kansellering er forsinkelse i retur fra en tidligere kunde eller skade på utstyret.
5. Betalingsbetingelser
Alle priser inkluderer moms. Betaling skjer kun via vår nettside. Bestillingen er gyldig først etter vellykket betaling.
6. Levering av utstyr
Utstyret leveres i en transportkasse og består av Mini Photobooth, oppsettmanual, returetikett og eventuelt tilleggsprodukter som var i ordre. Vi sender utstyret 2-5 virkedager før arrangementsstart slik at det kommer frem i god tid. Når utstyret er sendt, vil du motta en bekreftelse på mobilen / e-post.
Kunden er ansvarlig for montering og oppstart av utstyret. Instruksjonene følger med i transportkasse.
Hvis utstyret mot forventning ikke mottas innen avtalt dato, vil kunden få refundert hele bestillingen så snart utstyret er returnert til oss.
Vi kan ikke refundere bestillingen dersom pakken ble levert på avtalt dato, men ikke ble hentet av kunden. Vi tar ikke ansvar for manglende eller mislykket levering og returnering av utstyret.
Vi benytter leverandører som PostNord og Posten for leveranser.
7. Retur av utstyr
Utstyret må returneres i samme stand som det ble mottatt. Bruk den medfølgende returetiketten og lever esken til nærmeste postkontor eller post i butikk. Husk å sjekke returetiketten og finne nærmeste postkontor for PostNord eller Posten/Bring.
Kunden er ansvarlig for å levere utstyret til et postkontor eller post i butikk innen kl. 15:00 den første arbeidsdagen etter arrangementsdatoen. Hvis kunden ønsker å bruke en annen returmetode, må kunden dekke alle kostnader for dette.
Ved retur er det viktig at kunden ber om en kvittering med sporingsnummer som dokumentasjon på at pakken er sendt tilbake, i tilfelle pakken skulle forsvinne underveis.
Forsinket Levering Ved forsinket levering vil det påløpe en dagspris på 1000 kr ink. mva per dag per påbegynt 24-timers periode. Utstyr som returneres etter kl. 15:00 dagen etter arrangementet, vil bli fakturert som forsinket levering.
Trenger du litt mer tid? Bestill en ekstra utleiedag her
Produkter som ikke ble brukt, men returnert til oss, trekkes ikke fra totalbeløpet. Vi bestiller utskriftsmaterialer til hver kunde. Prisen inkluderer transportkostnader for tur-retur til kunden.
8. Ansvar for utstyr
Kunden er selv ansvarlig for utstyret fra det mottas til det returneres. Utstyret må alltid håndteres forsiktig. Kunden er ansvarlig for riktig bruk og lagring av utstyret. Det skal oppbevares og brukes innelåst eller under kundens tilsyn til enhver tid. Dersom dette ikke overholdes, kan kunden holdes ansvarlig for eventuelle skader som oppstår i henhold til punkt 11.
Fremleie eller utlån av utstyret til andre i leieperioden er ikke tillatt med mindre annet er avtalt.
9. Ansvar for tekniske saker
Kunden er selv ansvarlig for å koble fotoboksen og printeren til Wi-Fi. Vi kan ikke holdes ansvarlige for dårlig internettforbindelse. Dette kan påvirke funksjonaliteten til den digitale bildedelingsfunksjonen og AirPrint-utskrift.
Vi påtar oss ikke ansvar for problemer med tilgang til tjenesten som skyldes brukerens interne sikkerhetsinnstillinger, inkludert nettverksbegrensninger, brannmurer (firewall) eller andre individuelle system- og nettverkskonfigurasjoner, som kan føre til at photobooth ikke får tilkobling til internett.
10. Mangler i utstyret
Kunden er selv ansvarlig for å inspisere utstyret umiddelbart etter mottak for å sjekke etter feil og mangler. Dette gjøres ved å gjennomføre et fullstendig oppsett av utstyret med en gang. Det er avgjørende å teste appen på photoboothen for å verifisere at bilder blir tatt korrekt og at alt fungerer som det skal.
Hvis det oppdages feil eller mangler, må dere kontakte oss umiddelbart slik at vi kan finne en løsning på problemet med en gang. Når vi har bekreftet de rapporterte feilene, vil vi iverksette nødvendige tiltak. Ta kontakt med oss på office@selfieboks.no, så hjelper vi deg videre.
Defekt utstyr erstattes umiddelbart på Selfie Boks Photobooths regning, forutsatt at vi har ledige photobooths. Dette gjelder ikke dersom feilen skyldes misligholdelse eller grov uaktsomhet fra kundens side. I slike tilfeller vil erstatningen skje på kundens regning. Avhengig av tid før arrangementet vil erstatningsutstyr sendes med standard eller ekspress levering for å sikre levering før arrangementet.
11. Skader på utstyret
Hvis det oppdages skader på det tilbakeleverte utstyret utover vanlig slitasje, betaler kunden for skadene i henhold til følgende satser:
- Ødelagt skjerm: 10 000 kr ink. mva
- Ødelagt eller mistet iPad (totalskade): 15 000 kr ink. mva
- Ødelagt eller mistet fotoboks hodet: 15 000 kr ink. mva
- Ødelagt eller mistet fotoboks søyle 7 000 kr ink. mva
- Ødelagt eller mistet fotoboks eller base: 5 000 kr ink. mva
- Ødelagt eller mistet Transportkasse: 5 000 kr ink. mva
- Ødelagt eller mister Mini Printer 5000 kr ink. Mva
- Ødelagt eller mister tilbehør til fotoboks eller printer (kabler, beskyttelse poser og andre små deler inkludert i ordre) 2000 kr ink. Mva
Hvis utstyret blir fullstendig ødelagt eller borte i kundens besittelse, belastes kunden et beløp tilsvarende den totale verdien av utstyret, som er 35 000 kr ink. mva.
Eventuelle skader skal meldes umiddelbart til oss via e-post eller telefon, med dokumentasjon i form av bilder av utstyret og beskrivelser av hendelsen.
Skader under Transport Eventuelle skader som oppstår under transport skal meldes umiddelbart etter at pakken er hentet fra fotoboksen. Hvis dette ikke rapporteres, tar utleier det fulle ansvar for eventuelle urapporterte skader.
12. Avbestilling og datoendring
Hvis du ønsker endre dato på bestillingen, må dette gjøres skriftlig via e-post til office@selfieboks.no senest 14 dager før den første eventdatoen. Vi kan flytte leien til en ny ledig dato uten ekstra kostnad, forutsatt at den ønskede datoen er ledig. Ta kontakt med oss for å arrangere dette.
Hvis utstyret allerede har blitt sendt fra oss, er avbestilling ikke mulig, og du vil bli belastet hele leiebeløpet.
13. Angrerett
Angreretten innebærer at du uten grunn kan angre kjøpet ditt innen 14 dager, dette forutsetter at varen er ubrukt. Angrefristen begynner å løpe fra den dagen du mottar bestillingen.
Angreretten gjelder kun for varer som er på lager.
Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren innen rimelig tid. Selgeren er forpliktet til å tilbakebetale hele kjøpesummen for de returnerte varene til kjøperen innen 14 dager fra den dag selgeren mottar varen. Angre og bytteretten gjelder ikke varer som er spesialbestilte eller tilpasset for kundes behovene.
Angrerettloven §21 gjelder i de fleste tilfeller. Leie av photobooth er imidlertid i noen tilfeller unntatt fra angreretten, jf. angrerettloven §22(e), når tjenesten beviselig kan vise til skreddersøm etter kundens spesifikasjoner.
Vi leverer tjenester og bilder som er unike for hvert arrangement og kunde. Våre varer er produsert etter forbrukerens spesifikasjoner og har et tydelig personlig preg. Derfor regnes de som tilvirkningsprodukter som ikke er underlagt alminnelig angrerett.
Du kan derfor ikke angre på kjøpet ditt på vår nettside dersom du har bestilt tjenester eller varer av denne art. Dette gjelder for hele bestillingen dersom slike tjenester eller varer inngår i en større leveranse.
14. Databehandling
Ved å godta photobooth-leie- og leveringsbetingelsene, godtar kunden også vårt personvernreglement.
Vi mottar personopplysninger fra brukere som legger inn sine opplysninger. Formålet med å lagre denne informasjonen er å tilby en sømløs opplevelse for gjester eller deltakere som tar bilder. Hovedhensikten med innsamlingen av personopplysninger er å overlevere bilder til de avbildede, som en del av en transaksjon. Vi begrenser innsamling av personopplysninger til det som er nødvendig for å gjennomføre transaksjonen.
Vi kan be brukere om å avgi ytterligere personopplysninger i forbindelse med transaksjonen dersom det er andre formål med å samle inn opplysningene, for eksempel markedsføringshensikter. Dette kan inkludere informasjon som navn, lokasjon eller bostedsadresse. I slike tilfeller må vi innhente tillatelse fra den enkelte i henhold til gjeldende lover og forskrifter.
Vi oppbevarer personlige data som bilder av personer, kontaktinformasjon og annen identifiserende informasjon som er nødvendig for levering av tjenestene. Disse dataene oppbevares i henhold til sikkerhetspraksiser som ivaretar personvernet. Vi gjør vårt ytterste for å beskytte personene som er avbildet eller assosiert med bildene.
Bilder slettes etter 30 dager uten forvarsel, da dette anses som perioden det er i legitim interesse å oppbevare bildene for kundene. Vi oppfordrer kundene til å laste ned bildene før de slettes, da de ikke kan gjenopprettes etterpå.
All personlig informasjon oppbevares sikkert og er kun tilgjengelig for nødvendige roller innad i bedriften, samt noen fortrolige tredjeparts databehandlere som er underlagt databehandleransvar. Vi loggfører personopplysninger og brukerdata, som brukes til kundeadministrasjon, gjennomføring av leveransen, faktureringsformål og for å gi informasjon om andre relevante tjenestetilbud i henhold til lov og forskrift. Opplysningene og dataene slettes når behovet for lagring ikke lenger er til stede.
Vi plikter, i henhold til Ekomloven § 2-9, å bevare taushet om opplysninger vedrørende kundens bruk av tjenesten og innholdet i kundens elektroniske kommunikasjon. Slike opplysninger kan likevel utleveres med kundens samtykke, eller til domstolene, påtalemyndigheten eller andre offentlige myndigheter når vi er rettslig forpliktet til å utlevere slik informasjon.
15. Klager og tvister
Ønsker du som kunde å klage på våre produkter eller tjenester, kan du i første omgang sende en e-post til office@selfieboks.no.
Hvis klagen din avvises, har du fortsatt muligheten til å sende saken til mekling hos Forbrukerrådet eller til en klagenemnd. For hjelp til dette, se Forbrukerrådets klageguide.
Tvister mellom deg og AVA Group Lukasz Marszalek avgjøres i samsvar med norsk lovgivning og kan kun legges frem for norske domstol. amsvar med norsk lovgivning og kan kun legges frem for norske domstol.