Photobooth FAQ

Photobooth FAQ  – Alle vanlige spørsmål hva du trenger å vite før du leier en photobooth.

Selfie_Boks_photobooth_Norge_0041

Spørsmålene nedenfor er noen av de mest spurte når folk er på jakt etter å leie en photo booth for sitt arrangement. Selv om disse svarene på mange av de vanligste, kan du kontakte oss med eventuelle konkrete spørsmål du kan ha. Vi er alltid interreserte i å snakke med deg og hjelpe.

Hvordan din Photo Booth fungerer?
Enkelt hopp inn i vår Photo Booth, trykk på skjermen og gå i gang med poseringer! Vår live view 15,5 “LCD-skjermen vil telle ned hvert bilde. Du kan velge deling bilder på sosiale medier eller hente ferdige utskrifter etter 10 sekunder.

Hva betyr ubegrenset bilder ?
Du og din gjest kan ta foto sesjon så mye dere vil. Etter hver sesjon skal vi skrive ut bilder fra din sesjon umiddelbart. Kunden betaler bare for timer, så du trenger ikke å bekymre deg om grenser.

Hvilken type hendelser kan være ?
Hva som helst. Vi leverer til bryllup, proms, innsamlere, bar, klubber, firmaarrangementer, kunde oppmerksomhet dager, Grand åpninger, bursdager, priser banketter, jubileum, messer, Julefester, konserter og mye mer! Kontakt oss for å fortelle hva du har planlagt og finn ut om våre pakker. Vi kan skreddersy noe for alle typer arrangement.

Hva trenger jeg for å bestille Selfie Boks og når utløper den endelige betalingen ?
Når du har bestemt deg, hvilken pakke som passer best til dine forventninger. Bruk skjemaet nederst på denne siden og send adressen, dato for hendelsen og den valgte pakken. Etter en stund bekrefter vi muligheten til å organisere arrangementet på denne tiden. Etter det vil du bli spurt om å fylle ut kontrakt og betale reservasjonsgebyr for å gjøre endelig bestilling og sikre arrangementet dato. Endelig betaling er 30 dager før arrangementet.

Hva om jeg må endre min dato?
En eventuell endring er avhengig av tilgjengelighet. Hvis den nye datoen er tilgjengelig, og gjort 30 dager eller mer fra den opprinnelige hendelsen dato, vil det ikke være noen kostnad for endringen. Forespørsler må gjøres via e-post for å sikre tilgjengelighet.

Trenger du skadedepositum ?
Nei, men hvis standen vår er skadet av dine gjester på grunn av upassende oppførsel kan du bli belastet tilsvarende (se kontrakt). Vi gjør vårt ytterste for å ta opp ting hvis folk kommer ut av kontroll likevel. Hvis photobooth er satt opp utendørs trenger du et utendørs telt eller beskyttelse mot ugunstige værforhold.

Er levering, sette opp og legge ned tjenester som er inkludert i prisen ?
Ja, det er ingen ekstra kostnader til leie photoooth 30 km fra Stavanger. Vi gir tjenesten et utvidet område for en nominell reisekostnad. Sett opp og ta ned er inkludert i prisen.

Er inkludert representant av Selfie Boks ?
Ja, vårt firma er stolt av å oppmuntre dine gjester til å bli med på photobooth moro. En profesjonelt kledd, vennlig representant vil være tilstede i hele tida for å sikre deg og dine gjester maksimal nytelse av photooth opplevelse.

Har du noen forslag på å velge et område for boksen og strømforbruk ?
Vi anbefaler at du prøver å plassere fotoautomat i et område hvor folk enkelt kan få tilgang. Det spiller ingen rolle hvor du setter photbooth blir det vår høyeste prioritet å sikre at alle gjestene vet den er der og nyte det hele natten. Underlaget må være flatt og fast med tilgang til strømuttak.

Kort liste:
1. du trenger for å gi plass for en av tre type konstruksjon:
– Eksklusive LED telt 2,4 x 2,4 x 2,4m,
– Omkringliggende gardin 2,1 x 2,1 x 2,1m,
– Bakgrunn vegg maks. 2 x 2 x 2 m,2. du trenger for å gi tilgang til strømkilde 230V

Når vil jeg motta min DVD og kan laste ned alle bildene og videoene fra Selfie Books nettside?
Vi vil gjennomgå og sammenstille materialet på neste dag etter hendelsen. Alt vil bli lagt ut på vår nettside. DVD vil bli gitt på et møte.

Hva skjer hvis en gjest tar et upassende bilde?
Vi skal gå gjennom alle bildene dine før vi legger dem til webgalleri (hvis du velger å ha et online galleri). Men hvis vi går glipp av noe som du ikke vil på online galleri, da vi kan fjerne det veldig fort. Disken eller minnepinnen med bildene vil inneholde alt – vi sensurerer ikke noe innhold tilgjengelig til deg.

Hvor lang tid tar det å sette opp?
Vi trenger vanligvis 60 minutter før åpning av Selfie Boks for underholdning å sette alt opp. Noe hendelser krever avansert oppsett. Vi vil komme ut til møtested for å sette alt opp på forhånd og deretter tilbake når du ønsker å starte festen. Med mindre annet er ønsket, vi aldri satt opp under arrangementet. Avhengig av timing, avstand og andre bestillinger, kan det være en liten reise eller nedetid kostnad for avansert veldig tidlig setup – men vanligvis vi kan ta imot uten ekstra kostnad. Når du diskutere planen med oss, kan vi gi råd og ta vare på alt annet

Hvor mye tid er nødvendig for at alle mine gjester har det gøy?
For bryllup og private fester, anbefaler vi minst 3 timer som minimum tid å få full glede fra boksen. Men vi kan kjøre den for mindre eller mer tid til å imøtekomme hendelsen eller andre tjenester. Vanligvis folk vert fotoboksen lenger å holde det moro til slutten av kvelden. Photobooth vil være en morsom og stor «hit» på ditt arrangement, og så snart en gjest går rundt med et bilde stripe i sin hånd, vil andre gjestene raskt begynne å stå i kø til boksen. Sørg for at DJ eller hendelse talsperson annonserer du har en photo booth på stedet, og hvor det ligger. For forretninger og firmaarrangementer dette ofte er ikke bare basert på størrelsen på arrangementet, men også type og struktur av andre hendelser. Vi vil skreddersy noe perfekt for deg!

Hvor mange mennesker får plass i din photo booth ?
Vel, la oss bare si at vi har blitt kjent for å få så mange som 7-8 gjester i vårt lukkede boksen, og 18-20 når åpnet for en “open air” skutt, og det er det som gjør det mer moro. Det er det flotte med vår photobooth – det er ikke begrenset. Vår fotoboksen konverterer fra en intim lukkede boksen for å imøtekommende friluftsgrupper i løpet av sekunder! Vi er stolte av å ha en photobooth som raskt kan tilpasses størrelsen når en større gruppe av gjester ønsker å klynge opp for et bilde! Det flere mennesker i boksen ler og har det gøy vil sikre at vi er livet av hendelsen.

Kan du skrive ut en logo, monogram, grafikk eller tekstmelding på våre bilder?
Ja vi kan. Vi kan bruke din eksisterende logo, valgt grafikk, fargevalg , gitt tekst eller vi kan designe noe til godkjenning. Vanligvis fester og bryllup har tekstkommentarer til minne om hendelsen, og våre kommersielle kunder ofte har sine logoer, firmainformasjon , og noen ganger også spesielle markedsføring meldinger. Vi er 100% fleksibel og i stand til å tilpasse utskrifter til din smak. Det beste er, at i motsetning til mange andre selskaper, har vi denne tjenesten gratis i hver pakke!

Hvor mange bilder kan jeg forvente fra min utleie?
Dette avhenger av hvor kamera-sjenert gjestene dine er (som vi finner nesten alle av dem er ikke). Photobooth vanligvis behandler 40-60 sesjon per time eller 160-240 bilder per time. Disse kalkulasjonene baseret på en 4 positur bilde stripen, vil resultatene variere avhengig av lavere eller høyere bilde mengde.

Hva gjør dit foto automat bedre?
Vi vil ikke ofre kvalitet eller hastighet. Vår photoooth opererer raskt uten lag tid mellom foto skudd og utskrifter. Vår fotoboksen kan håndtere 40 til 60 sesjon per time. Mens hastighet er viktig, du også ikke vil at gjestene føler stresset som kveg gjennom foto automat. Du vil at de skal ha det gøy og skape minner – så vi tar vår tid med hver gjest til å sørge for at de har det gøy, men vi også holde begeistring i bevegelse for å sikre at alle får en sjanse til å delta. Vår Photo Booth er rask og dine gjester vil elske det!

Vi håper at vår Photobooth FAQ hjelpe deg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *